Dagens skratt

En kille blir lämnad efter nio år, svaret han får kommer från en tjej (som också hon blivit lämnad) och vill berätta sin egen story om att ha blivit lämnad :
"
...samma dag det tog slut sa han att han tror att han är bög. ??? :S Det var den korta storyn... Den långa storyn: Jag har idag svårt att förstå varför man ge upp något som man har det tryggt och bra i. Vi hade en stark relation med mycket ömhet, skratt, djupa diskussioner, aldrig bråkat, letade hus, pratade bröllop osv.... Vad vill man ha ut av en relation om det inte är det man vill ha? Fattar inte vad det är för fel på folk som tror att man går och är kär hela livet. Är det inte en person som man kan ha en bra och djup vänskap med hela livet som man borde söka efter? Eller är det jag som tänker fel? Ah jag vet inte... Men känner igen mig mycket i det du går igenom. :/
"

Eeehh.. det är ganska så bra skäl till att inte gifta sig med dig. Bästa skälet?

Igår kom jag f.ö. på mig själv med att säga om ungar i 7-årsåldern "Dem är säkert födda typ -95". Likaså tycker man alla födda på 90-talet är för unga för att leka själva. Och ändå kan dem vara över 20 år, tecken på att man är gammal-kategori kanske borde införas på bloggen som lever med konstgjord andning

// Sälen som bloggar, alltså lever han

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0