Förklaring, julens innebörd samt avslutande dikt och ett tillägg

Förklaring till bloggtorkan:
Efter en vecka med engelsktalande besök och en helg fylld av flytt samt städ skriver Sälen äntligen ett blogginlägg igen, dessutom från en lägenhet i kungholmen??!

"Men va? Bor han där nu?"
Nej det gör han inte, han övernattar bara inför hemfärd till Jönet. Gamla fina Jönet, jag ser fram emot en gammal hederligt kebabpizza.. alltså inte gammal.... men vänta nu, det är ju JUL med allt vad det innebär!

...

Vad Julen innebär:

Jul utesluter alltså pizzaätande tydligen för då jävlar ska man äta julbord osv osv i all oändlighet.

Julbord i ändlighet

uuuh asså. Jag kan säga att det enda jag äter på julbordet är:

-Ägg
-Kaviar på ägg
-Julmust
-julskinka
-Brännvinssill till äggen

Det är alltså allt! Okej, kanske äter jag också:

-Prinskorv
-MAX 2 köttbullar
-Som allra mest 5 köttbullar
-Fläskkorv
-Janssons frestelse, utan frestelsen of kåås
-Digestive
-Ost till digestiven

Men det är också alles!!!

Avslutande dikt:

Snart är det jul
Det ska bli kul
Man vill inte vara ful
För snart är det jul
Jag kan inte hjul..a
Däremot spela kul...a
Jag har hål i en skosul...a
THE END

Tillägg:
Jag klarade min första tenta! Imorn failar jag min första tenta

// Sälen

Kommentarer
Postat av: calle b.

aldrig funderat på att slopa karriären som meteorolog och istället satsa på att bli låtskrivare? applåderar

2011-12-20 @ 00:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0