Alldeles för dålig på att blogga..

...men jag kan meddela att jag iallafall drömde om Runn inatt, kanske ett tecken på att jag borde blogga om något?

Om ni ser mig springandes runt munksjön idag så ta gärna en bild, om ni ser mig lunkandes helt slut så ta inte en bild.

Nygge tyckte att jag "övat" på fifa 11 igår. 3-1-torsk i nhlpa och 3-1-seger i fifa gjorde att skiljematchen fick gå mellan Chelsea-Arsenal och såklart blev det 0-0 och straffar väntade. Och hur kan en viktig straffläggning sluta på annat sätt än ungefär såhär (tänker inte länka här på bloggen(okej hittar inget bra klipp som inte är disablad)) precis som för 3 år sen. Jag grät i gräset den gången, inte så mkt denna gången.

Men jonas? Har du kollat kalendern? Fifakväll!!?

Nu ska jag ta en bit apelsinchoklad

// Sälen vars dröm inte innehöll något snuskande med runnen

Kommentarer
Postat av: jagheterralleochjagärdum

troligt att du inte drömde snuskdrömmar....TROLIGT!! och ja, jag heter så.

2011-04-12 @ 12:12:28
URL: http://herregudrunn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0