Höstprojekt

Pokerrummet har inte längre något pokerbord. Det försvann till föräldrarnas hus i helgen. Därmed har jag inte heller något pokerrum.

Detta kräver action.

Höstprojektet blir att bygga ett mindre pokerbord. Denna gången runt. Och mindre otympligt. Till min hjälp har jag Sälen. Men han vet inte om det än. Dessutom måste han bli händig på rekordtid om jag ska ha någon nytta av honom.

Följande måste alltså "fixas":

* Inköpande av ett runt bort på IKEA

* Inköpande av spånskiva

* Inköpande av pokerduk samt underduk för rätta känslan

* Hjälp av en händig Säl med byggandet

Det kändes som en riktigt bra plan fram till sista punkten. I höst ska Sälen gå i Jonas "inte vara så lam och faktiskt lära sig borra ett hål och kanske skruva en skruv och kanske häfta lite duk och vara allmänt händig"-skola.

Jag uppdaterar med hur detta går.


/ Jonas



Kommentarer
Postat av: Pusen

Jag kan arbetsleda.. Kan bli en kul tillställning! Haha

2010-10-07 @ 20:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0