Helgen i med stort H H

Åkte i lördags till Lund för att spana in Håkan i Färs & Frosta Sparbank Arena.
Väldigt sexigt.

Jag drömde att jag stog längst fram och han lät mig sjunga "PARKBÄNKEN ÄR.." innan han avbröt mig och sjöng själv. Det var stort. Det hände alltså inte på riktigt, men det var bra ändå.
Även Lisa och Stina var med:

Stina visar med all önskvärd tydlighet att hon tycker det är varmt (det var i runda slängar 35 grader på golvet) medan Lisa är i extas över Håkan. Killen bakom däremot, han frös och hade prompt på sig Dunjacka under hela konserten. Manligt som fan



// Sälen som säger: Tack för presenten Mimmin!!

ps. A just det, Runn var där också. Hon var arg för jag inte attendade hennes förfest fast ärligt talat så var jag inte Chips- eller godissugen

Kommentarer
Postat av: runn

haha taskig kommentar ändå / tjock tjej

2010-11-27 @ 12:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0