Sliter sönder mitt liv

Idag fick jag frukost på sängen. Eller nåja, på soffan (min andra säng) och glatt mumsade jag i mig leverpastej och ostfrallor. När jag skulle tacka för frukosten konstaterade Sälmamman att "idag ska vi byta ut din jävla tv".

Lite skrämd av svärandet och pga frukosten gick jag i ett svagt ögonblick med på bytet.

Sälmamma: Nu
Säl: Neeee
Sälmamma: Kom nu.
Säl: Men vafaaan då.
Sälmamman går till Sälens rum

Säl: Meeeneee

Sälen går muttrande sälmamman till hjälpes


Såhär såg Sälens nattliga underhållningshörna ut tidigare:
 
"Varför ändra något perfekt uppstyrt" undrande Sälen.

10 års damm gömde sig därunder. Äckligt och lite coolt

Sälen fasade inför omkopplingen av alla sladdar(Det blev en över...)

Böcker staplades för att en liggande sängsäl skulle kunna få kontakt med sina boxar (kanske borde dammat av dem innan dem ställdes in i hyllan igen)

Såhär blev resultatet efter.

Nu undrar jag en sak till Ralle.:
Det här cd-stället som Sälmamman tyckte skulle stå där jämte tvn, det har du gjort va? Eller varför är det så felbyggt?(jag vet att det är ditt, och jag förstår att du lämnade det bakom när du flyttade)

Nu har jag definitivt gjort mitt för idag, för resten av veckan och för halva nästa vecka

// Sälen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0