Dagens tävling

Sälen utlyser alltså en tävling i rubriken. Den går ut på att hitta skyltdockor i staden Jönet (jag vet att runn är hemma så även hon kan delta, ivrigt men tyvärr ganska kasst).

En ser ut som en transvestit och en har inga kläder (vilket ledde till att Sälen äntligen fick lära sig ett och annat om anatomi!).

 

I vilka affärer återfinns dockorna i? (iallafall fanns dem där idag, den 3e Juni..)

Jag lovar och svär att det ska utdelas ett riktigt pris till personen som gissar rätt.

// Sälen som önskar alla lycka till, samt säger att Mimmin inte får "gissa", samt låter hälsa att fisken inte är ensam om parentesgillandet


Kommentarer
Postat av: Jönsson

Jag bojkottar fortsatta tävlingar här i väntan på mitt pris! Kommer iofs inte ihåg vad det var för tävling... Men ett pris ska jag ha!

2010-06-03 @ 21:52:00
Postat av: runn

fy fan

2010-06-06 @ 21:40:51
Postat av: ja jag igen

Och ja, även om jag är fett förolämpad kommer jag ändå tävla och fanimig vinna. Som vanligt med andra ord.

2010-06-06 @ 21:42:47
URL: http://herregudrunn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0