Exalterat på Msn

Idag gick jag upp efter att någon hade ringt och väckt mig på hemtelefonen vid 12. Eller iallafall gjort så jag var tungen att lämna den varma sängen.

På msn skriver Jönsson till mig om en dröm han hade, den får komma med här:

du, jag, elin och jonas satt i ditt kök hemma i barnarp och snackade. Sen kom det en stor skåpbil och körde rätt in i huset så väggen och allt kollapsade, bilen backade ut och körde vidare och krockade med en massa andra bilar på gatan. Vi sprang ut till bilen och då var det tommy svensson som körde den och var skitpackad! Men han var typ bara 7 år gammal... Vi ringde polisen och höll fast honom

 tills polisen kom

Jag vågar mig inte på att drömtyda. Jönssons hjärna är en terräng som jag inte vill utforska nykter

// Sälen

 


Kommentarer
Postat av: elin

JAG DRÖMDE EXAKT SAMMA! Eller?! Det var iaf jag som höll fast honom.

2010-02-19 @ 13:39:53
URL: http://herregudrunn.blogg.se/
Postat av: Tommy

hahaha sjuka jävlar!

2010-02-19 @ 15:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0