Idag så

Igår gick det sådär i SM. KK mot AJs på 652 med 2 kort i hans färg. Aja 5cdraw ikväll, inte komma sist är målet med det eventet.

Annars så har jag alldeles helt fantastiskt ont i min fot, en ondhet som går tillbaka 2.5 år i tiden (eller är det 1.5? jag har dåligt minne). Kanske borde jag gå till sura gubben Irding eller vafan han heter.

I övrigt så ska någon komma och mäta vattenmätaren vid 2. Jobbiga människor som stör

I övrigt 2 så har jag bett om att få en subba deliverad i eftermiddag. Ska bli spännande att se om det är en sort jag gillar

// Sälen

Kommentarer
Postat av: camme

macka från subway?

2009-11-23 @ 13:48:22
Postat av: Sälen

U know it camme!

2009-11-23 @ 16:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0