Kött och grädde

Idag var det dags att fylla i tatueringen. Jag låg som en efterbliven på sidan med armen över huvudet i 1 1/2 timme. Men när det väl är över var det roligt. Då får man rolig plast över tatueringen och känner sig lite som ett blodigt köttstycke. Fast det är man ju iofs också.

Är det bara jag som brukar gå och trycka på köttbitarna i affären och leka med blodet på andra sidan plasten? Det har jag i alla fall tillbringat en stund med nu. Fast köttet sitter på mig och blodet är förhoppningsvis också mitt.



Efter bläck och nålar så ansåg jag att jag var värd en kladdkaka. Jag ansåg också att  det inte var värt att sträcka sig en halvmeter efter en sked, så kakan doppades direkt i grädden. Ingen familjemedlem i sikte så jag tog mig friheten och "dubbel-dippade" för glatta livet.



Sådär. Dagens andra bildinlägg om mjölkprodukter. Tomteverkstan nischar sig till alla er mjölkfetischister därute.

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: Richie-O

Ska ni fortsätta såhär måste ja sluta läsa eran blogg! Jag är laktosintolerant!

2009-02-23 @ 22:07:29
Postat av: Anonym

Dansken..Dubbel-dippande är inte bra, inte bra alls.

Om du ska hålla på med det, avslöja inte det i bloggen! Fatta vilket starkt bevis det är!



Dubbel-dipp skulle va förenat med dödstraff om jag skrev lagarna..Äckligt..

2009-02-24 @ 14:57:07
URL: http://www.toss.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0