Lill-Hjalle

Gårdagskvällen spenderades tittandes på innebandy. I egenskap av sponsor var jag där med min gode vän Tosse. Sälen skulle också tittat förbi men han "kände sig extra lat" just för dagen. 

Med på "läktaren" (läs träbänken 2 cm från sargen) var Hjalles lillebror. Låt oss för enkelhetens skull kalla honom Lill-Hjalle.


Lill-Hjalle (stulen bild från fejjan)

Lill-Hjalle är född på 90-talet. Människor födda på 90-talet är ibland hysteriskt roliga. Det var också Lill-Hjalle. Han påstod övertygat att dvärgar fick "ligga asmycket" och förklarade vidare att "alla tjejer vill ju pova att ligga med en dvärg". Vi andra var mer skeptiska till den framlagda teorin men tänkte ju samtidigt att Gurra får ju fan ligga så lite sanning kanske det ligger i det.

Ralle aka Stollen var också närvarande. Alltså fick jag stå ut med att bli kallad "Jonis" hela matchen.

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: "lill"hjalle

Tror fortfarande starkt på denna teori. Det måste ju vara väldigt sant. Tänk t.ex. "Fångarna på fortet"-dvärgarna. Svaret är ju uppenbart eller?

Tack för att jag också framstår som 12 år med tanke på bilden! Mvh Lillhjalle

2009-08-27 @ 18:24:59
Postat av: Hjalle

Att dvärgarna från "Fångarna på fortet" får ligga beror snarare på kändisskapet tror jag, likadant med killen som spelar Mini-Me & dvärgen i Jackass.



Men i grund och botten har du rätt (eftersom din teori ursprungligen är skapad av mig), dvärgar får ligga som faaaan!

2009-08-27 @ 22:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0