Namnleken

Efter en vända i stan där jag lyckades införskaffa en ny mössa och bära 7 flaskor rosé åt min kära projektarbetskamrat är jag nu hemma framför bloggen. 7 flaskor vin och och 10 öl tyckte han borde räcka till måndag/tisdag någon gång. Jag förvånas inte då jag under dagen i biblioteket fått höra kommentarer som:

"Fan va trött jag är! Jag behöver sprit! Fatta vad energi det är i sprit!"

"Klockan är över 12. Min farmor säger att man får börja dricka då!"

och favoriten;

"Jag kan vara nykter om jag vill, det är bara så jävla mycket roligare att vara full!"

Nu sitter jag och umgås med kanelgifflar och kall mjölk tillsammans med den här herren:



Det där med SmartPhone var inte riktigt min grej. Han verkar vara smartare än mig. Men jag pillar på så får vi se hur det går.

Sitter och funderar på vad han ska heta? Några förslag?

Jag måste välja ett av namnen ni föreslår i kommentatorsfältet. Föreslå på!

/ Jonas


Kommentarer
Postat av: Stefan

jag röstar på Gary Neville i hopp om att ingen annan ger något förslag :P

2008-09-19 @ 00:50:21
Postat av: Mackan

Jag tycker han ska heta Bröderna Karlsson. Eller kanske Herr Jude. Eller Börjesson.

2008-09-19 @ 01:54:38
Postat av: Martin Nilsson

måste ju va nått som passar med jettan

2008-09-19 @ 09:44:06
Postat av: mattias

Thaksin Shinawatra

2008-09-19 @ 14:09:30
Postat av: Anonym

han borde heta hampus! det funkar till allt! :)

2008-09-19 @ 15:29:46
Postat av: Camme

Den kan heta Fredag,

Motiv:

-Din bästa vän som i den där boken, du kan även låsas att du är robinson cruse.

-Veckodagen Fredag

F som i Fin

R som i Rolig

E som i Energi (strålningen)

D som i Dansk

A som i Användbar

G som i G (bokstaven G)





2008-09-19 @ 19:52:07
URL: http://cammomill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0