Long time no writing

Jag har inte skrivit så mycket under helgen. Inte haft orken helt enkelt. Har en hemtenta i huvudet (även om jag inte skriver på den så ligger ångesten där i bakhuvudet. Jävla entry strategy modes! ).

Sälen ställde sig frågan om varför han stänger dörren på toaletten när han är ensam hemma... Jag gör nog  likadant tror jag?

Apropå toaletter, jag har en handduksvärmare på min toalett i Växjö. Nu tänker ni säkert: "Oh, schysst att torka handdukar på".  Jag har ett något mer udda förhållande till min handduksvärmare.



En dag när jag kom ut ur duschen hade jag väldigt lite att göra. Jag gick naken runt i lägenheten men eftersom den är på 22kvm så går det ganska fort. Fortfarande naken gick jag in på toaletten och fick se att den gröna lampan på handduksvärmaren lös.

"Hmm, den är säkert ganska varm nu" tänkte jag.

"Undrar hur varm?" tänkte jag.

"Hur gör jag för att se hur varm den är?" tänkte jag.

Därefter tog jag min penis och tryckte mot handduksvärmaren.

Det var inte mitt smartaste drag i livet. Jag rekommenderar er inte att prova.

Men visst hade jag rätt! Den var varm!


/ Jonas

Kommentarer
Postat av: Mackan

Har gjort exakt samma sak=)

2008-09-29 @ 00:03:21
Postat av: Patrik

Ni är och förblir sjuka människor. Man ska vara rädd om sin penis.

2008-09-29 @ 00:10:16
Postat av: Nancy

Heey!

Vill du ha en ny bloggdesign?

Var med och kommentera inlägget "Fri Design #2"

2008-09-29 @ 00:12:00
URL: http://giveitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0