Vinden har vänt?

Kanske för tidigt att säga, men jag plussade fyrsiffrigt ikväll och när hände det sist? Poker är roligt ibland. I alla fall när man sitter 3 efterblivna killar med laptops kring en tv som visar fotboll och skriker in korten åt varandra. Jag har gått ner lite i nivå och känner att jag inte är sämst kring bordet, kan vara det som gör att jag plussar.

Sen är det alltid trevligt när turen hälsar på. Eller klonken som vi kallar det. Klonken får göra vad den vill med mig så länge den infinner sig. Jag säger stopp vid bajssex. Men allt annat: Give me your best shot Mr Klonk!

Sälen får inte träffa Mr Klonk så ofta påstår han. Det kan bero på att han är för pryd. Klonken vill komma till. Sälen släpper nog inte till helt enkelt.

/ Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0