Tosse - Passion for Fashion

Enligt rykten så är Crazy Klonk Tosse speaker i dagens innebandymatch. När jag läste Sälens inlägg så kom jag på att alla läsare kanske inte vet vem han är. Han är såhär:



Tosse bor på Ekhagen. Där bor även fashion. Fashion ut i fingerspetsarna. Tosse kan hitta i fashion-djungeln bättre än de flesta. Lägg märke till de otroligt heta och moderiktiga "Philadelphia Flyers"-kalsongerna. Gah! Craaavings! Vill ha! Men han vägrar tyvärr att berätta var han köpt dem.

/ Jonas


Kommentarer
Postat av: www.liaicentrum.blogg.se

gillar eran blogg. skarpt !



svar till sälen, typ en m¨nad gammalt: haha jag har "en bloggpaus för att lära mig andas"... jag har nog andats färdigt snart ! :D



2008-10-25 @ 22:50:34
Postat av: Finn & Banan

GAH!

2008-10-30 @ 10:33:26
URL: http://finnenbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0