Ny kurs

Började en ny kurs idag. Consumer Behaviour. Kanske kan jag lära mig varför jag alltid blir lurad till att köpa vad jag anser är "häftiga prylar". Jag snöar lätt in mig på saker som jag vill ha. Tänker jag efter en extra gång så köper jag inte skiten. Jag blir allt som ofta grundlurad av marknadsföring. Jag tror jag kommer bli en bra marknadsförare.

Försökte mig på att mobilblogga innan när jag hade tråkigt på föreläsningen. Har ju sett att blondinbella och andra modetjejer gör sånt. Man vill ju vara som sina idoler liksom... Eller? I vilket fall så ville inte inlägget publiceras.


Gårdagens poker gick bra. Satte mig på PokerStars $1/$2 bord och det verkade funka bra. Efter ganska mycket plus så bestämde jag mig för att spela en 114 dollars Sit & Go. Det skulle jag kanske inte gjort såhär med facit i hand. På den nivån kissade dem på mig. Och allt jag kunde göra var att blunda för att inte få kiss i ögat. Men det hjälpte inte.

Jag hade nog hellre spelat mot de här mysiga damerna, de ser ut att ha så trevligt:



Men totalt tresiffrigt plus blev det för kvällen iaf.

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: Sälen

wow

2008-10-01 @ 18:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0