The world is changed; I can feel it in the water, I can feel it in the earth, I can smell it in the air

Att bajsa är ett nödvändigt ont.

Eller?

Jag ser det mest som förlust av värdefull tid.

Men som alltid finns det undantag. När man köpt en tidning som man finner intressant så blir det helt plötsligt roligt att bajsa. Jag skulle nog kalla det en fröjd. Inte för luktsinnet och definitivt inte för ögat men helhetsupplevelsen blir en fröjd i vilket fall. Tyvärr inträffar detta allt för sällan i denna digitala tidsålder.

Så vad ville jag ha sagt med det här inlägget? Jo, förstår ni, nu ska jag och min tidning gå och baja.

(Blir nog bara Sälen som skrattar åt min rubrik)

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: Sälen

Jag skrattade, sjukt

2008-10-14 @ 16:46:51
Postat av: Peter Eliasson

Det känns skönt att veta att du är som du brukar Jonas.. vissa saker består.

Orsaken till att inga Hååååve-spelare syns i mitt Dreamteam är att de antingen suger hästsnopp eller kostar i trakterna av 1 900 000.. Men känn dig utmanad! Ditt lag mot mitt lag, varje veckas förlorare får bära skammen till nästa helg, säsongens förlorare får göra nåt milt pinsamt, winners choice, och det måste ha med bajs att göra!

2008-10-14 @ 17:56:20
URL: http://modoit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0