EN NY FIGUR!

Jonas tar en tillfällig(?) timeout alltså.

Mao måste Sälen creata en fiktiv figur att leka med på bloggen då han är ett bloggflockdjur.

Creatad figur: Fejk-Jonas.

Fejk-Jonas kommer skriva liknande som Ofejk-Jonas skriver och om det han tycker är viktigt. Fejk-Jonas kommer vara Ofejk-Jonas sedd ur Sälens perspektiv. Fejk-Jonas kommer inte representera åsikter som Sälen eller Ofejk-Jonas har. Fejk-Jonas är troligen dum i huvet, vi får se hur det blir.

Idag är jag upprörd över finanskrisen, man förlorar massa pengar på det ju? Det är bajs hela skiten. AHHAAAHA

Drack mjölk för första gången på 3 veckor idag, dushade med stängd dörr för första gången på 3 veckor. Ja ni fattar det rätt. Mamma är hemkommen från Kina respektive Spanien.

Presenter:
3 deo
3öl
1 chokladask
3 kalsonger
1 t-shirt
3 tröjor
1 privat terracotta armé

Slutsats: Jag ska inte lukta illa, jag ska bli packad som fan på 3 öl och mumsa upp mina chokladbitar. Jag ska nånstans kallt där det behövs massa kalsonger och massor tröjor. Sen är troligen inte tröjorna nog för visst fan behöver man byxor i kylan också och därmed kommer jag dö. Men var lugna! Jag kommer vaktas av mina terracotta-soldater. Haha, no heaven for me era jävlar

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Camme

Haha, det var kul silly säl

2008-10-06 @ 22:36:45
URL: http://cammomill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0