Det var inte kul

Skulle "göra mig iordning för natten" och ska således dra ner persiennen, lite som Richie gör när han kollar Las Vegas.. Drar ner persiennen så han slipper bli störd.

Anywho, såhär ser min balkong framför fönstret ut:


Denna växt som jag har har tagit hand om i massa år nu har nåt medelåldern. Dvs blivit fet (nej Jonas du är inte 40) och väger en hel jävla del. Den är också så vidlyftig så man får inte ner persiennen om man inte lutar planthelvetet lite innåt.
Effekten det fick idag var att hela skivan som blomman står på "lutade med" och down crashing kom:


Ett långt glas med stenar i som min mamma ställt där. Det var ingen rolig bild med bara krossat glas och hela historien är ju hemsk så jag piggade upp med en skugg-dinosaur. Ser ni ögat? Ser ni att han försöker äta glaset? Haha, den vet inte att glas är vasst

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Gurra

Du är ju sjuk i huvudet. Helt sinnes roligt med skuggbilden iaf!

2008-10-25 @ 12:06:42
Postat av: Emma

ser ut som du trampat in ett antal tuggummin i golvet. har du det?

2008-10-26 @ 21:42:43
URL: http://emmafb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0