Sälens sms

I lördags natt begav jag mig i säng runt klockan 05.00 Jag ställde klockan på 11.00 för att hinna vakna och äta innan fotbollsträningen. Så blev inte fallet. 05.44 får jag följande sms:

"Nejee! drömde en mullig dröm som fan. Trofan morgonståndet kommer tidigt. Tilt."

Halvt sovande läser jag sms:et och somnar om, försover mig, och inte förens i bilen på väg till Göteborg kommer jag ihåg sms:et. "Varför skriver du till mig om din erigerade penis?" frågar jag Sälen i bilen. Fritt citerat så förklarar han så här:

"Jo men, du var ju med i drömmen, vi var på en quest. Vi paddlade i någon båt du och jag, jag minns inte riktigt men vi skulle hitta något, typ en fantasy-quest."

Kapat inlägg av Sälen:
Såhär var det: "vi var jagade av några dark knights och skulle rädda världen genom att paddla öven en sjö och komma till en plats där vi kunde accessa en annan värld där vi kunde få svar på hur man räddar världen. F.ö. var folket på våran sida vilket gjorde oss till dem goda Jonas. TILL DEM GODA


Då vet vi vad Sälen går igång på. Jag är känner mig smickrad, olustig och ganska rejält äcklad.

Sälen har hotat med att förklara sina handlingar i detta inlägget. Så det lär bli kapat inom en snar framtid. Already 

/ Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0