Tisdagar

På Tisdagar är det midsommer murders som gäller på kvällen. Både Jonas och Sälen anser att denna serien inte är tomtig vilket är ekvivalent med att den är bra.

Idag var det dessutom en bonus i programmet, Garth (hette han så?(iallafall han som gjorde kol i skogen och som brände den oskyldiga mördaren som satt i fängelse i 14 år och som skulle hämnas på traktens lokala journalist(som f.ö. var mördaren i slutändan))) är ju såklart Deagol i Sagan om Ringen!
Tänka sig, en Hob (jaja en försläkting, jag vet fan att du kommer klaga på det om jag inte skriver denna onödiga parentesen som inte en jävel bryr sig om förutom du, tomte) i midsommer. Vi måste åka dit för blogg-research.

+772 idag. Igår hamnade jag äntligen plus i Juli.

Glömde nästan bort att nämna att jag sitter och grindar på ett hotell i Halmstad. Skitgött. Dock dåligt väder, det suger bäver .Johny Depp är på tv, han hade nåt långt fångnummer i nån film. Så ska duscha och sen raila tv3 ett tag.

En sista grej, IFK vann i champions league idag! De spelade inte i Prag(nödrimm a lá Lasse Winnerbäck))

//Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0