Snart är det över!

Snart är helvetet på industrin över. Jag har monterat fläktar "for a living" under 5 (!) sommrar samt några månader under höst och vinter. Om 2 dagar aldrig mer. Förhoppningsvis.

Sommarjobbets topp och botten 3:

Topp 3

1. Jag jobbar 4 veckor mindre än jag "borde".

2. En dag gick brandlarmet. Det var skoj. Då fick vi gå ut och se en brandbil IRL. Mycket intressant. Tyvärr brann det inte.

3. Mutter och skruvräknar-tävling. Är jävligt bra på att uppskatta skruvar i en låda samt att låta andra räkna dem.


Botten 3

1. Jag står med skruvdragare, mutterdragare, borrmaskiner, traverser hit och traverser dit istället för att tjäna smidigare pengar på poker.

2. Minst 75% på alla industriarbetare i hela Sverige är helt IQ-befriade och har absolut inga gemensamma intressen med mig. Jobbarkompisar är stor del av trivseln. Mina är dumma i huvudet.

3. Jag blir ständigt hånad av Sälen som kan vara uppe och spela poker hela natten utan att behöva stiga upp innan 06.

/ Jonas


Kommentarer
Postat av: backpersson

Dansk,det är aldrig fel att ha en säker inkomstkälla, glömm aldrig att det är bättre med många inkomster, i synnerhet säkra sådana...

gratis tips från bäckpersson enterprises

2008-07-18 @ 17:11:35
Postat av: Jonas

Hahaha.... Det där är en patenterad Bäck-kommentar. Skrattade så det nästan kom lite kiss :)

2008-07-18 @ 17:24:30
URL: http://tomteverkstan.blogg.se/
Postat av: Marcus

Fler toppen/botten-listor tack =)

2008-07-23 @ 22:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0