Idar, Gersar och annan fisk. En historia om riggen

På Svenska Spel heter SNG-turrarna fisknamn vilket är ganska passande.

Sälen gillar inte Idar den här veckan (200kr). Han gillar inte heller att jag gillar dem. Och han gillar absolut inte när det går bra för mig. Han är missunsam. Vissa skulle kalla det hat. Jag kallar det Tilt. Ett fenomen som drabbar otursförföljda pokerspelare. Det är då Sälen får utlopp för sina aggressioner genom att påstå att det är Svenska Spel som ställer till det för honom. Han kallar det rigg. Svenska Spel har alltså riggat sin sida så att just stackars Sälen inte kan vinna. Varför är oklart.

Någon gång kommer Sälen gå igenom alla riggar här på bloggen. Vi snackar alltså om "insättningsriggen", uttagsriggen", turneringsvinstriggen" och många fler.

Dagens resultat hittills: +923

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: Bruno

Låter som ett fall för klonkarklejan. Min dörr står alltid öppen för dej, bibbe

2008-07-08 @ 23:47:57
Postat av: Sälen

Jag borde snarare ringa spelberoendemyndigheten, klippa mig och skaffa mig ett jobb

2008-07-10 @ 16:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0