3e delen i Sälens Topp 3 Fobier

Idag klippte jag gräset efter att vid ett svagt ögonblick (Det var under Perfume, bara första delen. Andra delen hade mamma inte fått från random arbetskamrat som stolt hade bränt ut filmen på skiva) igår lovat mamma att göra något åt det i höjden skjutande gräset.

Anywho, efter att jag kommit halvvägs var jag ungefär en millimeter från att köra över en humla, men chose not to. Uppskrämd flög den iväg halvt vingklippt.
5 minuter senare kröp en skalbagge upp ur gräset. En såndär äcklig lång, svart sak ni vet (min första referens till er läsare. Jonas första referens till läsarna var hans utspel om er lägre intelligens. Bra gjort jonas). Denna gången visades ingen nåd utan jag drog över den snabbt som fan med min mördarmaskin. Här har vi 1 av 3 stora fobier jag har. Insekter, men framförallt kackerlackor, skalbaggar och liknande. (Humlor trotsar tyngdlagen men sina små vingar, det gör att dem står över begreppet insekt)

3 Förklaringar varför:

1. Dem är äckliga för att dem är små och lömska. Jämnför gärna med vår kompis Jocke L:s dvärg-fobi
2. Dem är små så dem kan va i kläderna på morgonen. Dem kan även krypa in i öron och andra obekväma öppningar
3. Dem kryper upp på en när man ligger i gräset.
 

Oops glömde bort att Veronica fyllde år idag, om det fortfarande är 7 juli. Läs om det här

//Sälen

Kommentarer
Postat av: Martin Nilsson

vadå 3e delen? vad hände med de två första?



Hörde envisa rykten om att ni genom löpning tror att ni kan göra något åt er svåra fetma, hörde även att vår allsmäktiga herre då straffade er direkt...

2008-07-07 @ 23:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0