En lögn

Eftersom jag hade tråkigt och inte är direkt trött kollar jag igenom gamla mappar och dokument för att få mig ett gott skratt. Hittar bla. det här i vad som verkar vara en resume, eller cv eller nåt:

Sälens Personlighet: ansvarstagande, social, motiverad för nya åtaganden, noggrann

Okej det stog inte "Sälens" först men ni förstår...
Men vänta nu, alla ord efter :  var ju lögn? Okej alla ljuger om allt men att jag beskrev dessa sidor som min personlighet får mig att bubbla av fnitter (det är fan sent!)

Detta är också rent guld, hälsoprofil från 3an i gymnasiet:

""Om jag skulle leva ultimat skulle mitt liv se ut såhär: Jag skulle få sova ut tills jag vaknade självmant(check), jag skulle gå upp och äta en rejäl frukost (nåja) för att sedan åka iväg till arbetet (what the Faaaaaaaaack?) eller sitta hemma (jag tänkte väl det) med mitt egna företag eller projekt (what theFaaaaaaaaack?) .""

Betyder detta att jag snart når nirvana? Stefan du som är kungen(full pott på författarna), vet du?

// Sälen


Kommentarer
Postat av: Stefan

För att når nirvana så måste du starta ett grungeband, börja (fortsätta?) knarka och sen skjuta dig i huvudet med ett hagelgevär. Du måste vara så pass känd att en del av dina fjortisfans följer din linje (att skjuta sig då inte snorta den). Du kan oxå skriva ett brev till Dave Grohl men det är osäkert om man når Nirvana då.



Det du är på väg mot just nu kan jag inte svara på men fortsätt så ett tag till så kan du vara ett objekt för att får vara med i Kanal 5:s Outsiders.

2008-12-18 @ 09:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0