Gösta gnäller i en kommentar

...och har helt rätt vad det gäller mitt otroliga missbruk av personliga pronomen. Jag mår lite illa av min egen okunskap/lathet. Jag vill dock påpeka att  bloggar ska vara ett snabbt medium och vore inte en sådan maktfaktor (därmed inte sagt att Tomteverkstan är någon maktfaktor av rang) om det inte gick snabbt att publicera en text. Alltså väljer jag oftast att publicera mitt dravel utan korrekturläsning.

Gustaf, håll dig till sär skrivningar så fixar jag personliga pronomen... Deal?

Dessa lärarstudenter. Min omgivning svämmar över av tro-intellektuella blivande lärarvikarier.

Can´t live with them. Can´t live without them.

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: Gustaf

Det låter bra! Påpekade ju endast detta för attjag är medveten om er breda läsarkrets och att ni därigenom som förebilder för så många borde föregå med gott exempel vad gäller språkbruk;)

2009-04-22 @ 11:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0