Pop a deli (om) ca (några timmar)


Snart börjar sämsta tiden på året seriewise. Sommaren med true blood, ett true blood som fallit ihop totalt efter en bra debutsäsong.
Jag rekommenderar alla serietörstare därute att kolla på fringe. Helt klart segt 5-6 avsnitt (precis som dexter) men sen jäävlar, modernt arkiv-x.

Annars ser jag att Jonas bloggade häromdan, det var nära en fejk-jonas fakt.... ne det var det inte heller. 70% av verkstans läsare tycker att han är för tråkig med sin årslånga bloggpaus, 30 % tycker att det räcker med försteskribenten.

I övrigt kan det komma en bloggpaus från mig med from klockan 17.00 imon, eller så kommer det ett (ack så välkommet?) fotbollsinlägg. Vi får se

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Linda

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-11 @ 15:08:28
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0