Här sitter en Säl

16 dagar sen, 16 dagar sen tomteverkstan uppdaterades. Och det var Jonas som gjorde det då.. haha nej, han har bloggat 1 gång på 2 månader och då såg det ut ungefär såhär:

"Öööh jag är lam och ursäktande, nu ska jag jobba och sen sova och sen inte hinna blogga för det tar sådan tid bla bla bla"

Jag hatar f.ö. att det finns ris som tar 20 min på sig att koka.

Jag anser mig själv vara väldigt fyndig när jag skriver mat, frid och freud på fejjan. Jag vet, fejjan är inte okej att skriva om. Men kom igen, frid och freud!! HAHAHA

I övrigt har jag pluggat vansinnet ur kroppen. Filosofi, Kemi och Psykologi har gjort mig ganska trött på ord som slutar på -i. Tex glee och billig (som det uttalas mind you). Det som känns ännu värre är att inget behöver vara avslutat (eller ja filosofi och kemi) eftersom jag med 50% chans failade i Kemin och att jag nyss fick göra om ett fördjupingsarbete i filosofin.

Nu ska jag steka kassler!

// Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0