Gratulationer

Vill passa på att gratulera Sälen till ett lyckat år.

I ett år har han undgått att tröttnas på. Frågan är vad detta säger om Mimmin. Mimmin verkar på ytan vara en högst normalbegåvad och inte allt för idiotisk människa av hon-släktet. Att hon står ut med en dryg säl i ett helt år får mig att så smått börja tveka på hennes intelligens. Något ser hon i alla fall i Sälen och jag vet ärligt talat inte vad. Så stor är den inte. Jag har kän... eeh sett den. 

Nog med skämt och lustigheter. Jag skriver dessa ord under hot. Sälens senaste sms löd: "blogga!!!". 


Säger Sälen blogga, bloggas det. Hans motto verkar vara kvantitet före kvalitet. En liten bloggdiktator. Bloggosfärens Gaddaffi. 


Lika är dom också!



/ Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0