Back in town

Ja jag vet, vi bloggar dåligt. Eller jonas bloggar dåligt för jag har varit dösjuk i några dar här nu. Så all missad läsning är jonasens fel.

Jag gått upp och gått och lagt mig 3 gånger idag, tvättid vid 7 is not the shit. // Död säl

Jag saxar även en tråd från flashback (ja jag läser för mkt där) åt er som handlar om sannolikheten för att 3 pers ska fylla år på samma dag, diverse dumjävlar dyker följdaktligen upp, det börjar med geni nr 1:

Geni 1:
100% delat på 21 = 4,7 x 3 = 14,2%?
Geni 2: Haha. Fel så in i helveta. Måste man inte ha med alla 336 dagar om året och räkna sannolikheten att tre pers av 21 fyller år på samma dag?
Geni 3: nej inte om man vet att det inte var skottår de året !! skaffa en utbildning !!!!!!!!
Normal människa: Skottår?! 336 dagar ska du väl reagera på?!

Jag skrattade ut högt

// Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0