1 år idag

I ett år exakt har Sälen nu mimmifierat. Det är lång tid, nästan lika lång tid som mellan Jonas inlägg!

Nämen ärligt talat, det har varit intressant. Jag fick bla reda på att tjejer blöder ur.. typ röven(?) nån gång i månaden.

Jag blödde f.ö. också imorse, ur näsan då. Jag började morgonen med en nys och plötsligt var hela handen blodig. Kändes sådär härligt hjärntumörigt

I övrigt ska jag nog klippa mig imon. Och sen stog det inget mer här, inget offensive överhuvudtaget.

I ännu mer övrigt kollade vi på ett avsnitt av bordwalk empire igår, bra serie. Rekommenderas.

// Sälen som ska ut och göra mat till världens bästa Mimmi..n

Kommentarer
Postat av: Jönsson

Gratulerar!

Dags för en resa snart igen eller? Jag är het nu! Tog en 10a i fredags på På Spåret och är fortfarande extremt stolt över det!

2011-03-07 @ 18:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0