Om Sälen

Mellan jobb, träning och hundvaktande är jag nu tvingad att skriva ner några rader för att göra den allsmäktige Sälen lycklig. Därav kommande textstycke:

Bevis på att Sälen är gnällig:

Han påstår att han har ont i revben/bröst/någonstans på överkroppen och jag kan bekräfta att så är fallet.

Ungefär så här är ondheten utspridd över hans chipstuttar:


Bevis på att Sälen är en toffel:

Jag fick med honom på promenad genom stan tidigare ikväll. Jag skickade samma sms till både Sälen och Sälens avsevärt bättre hälft med frågan om de ville göra mig och Joppe sällskap på en promenad.

Svar från Mimmin: Ja

Svar från Sälen: Nej

Promenerades det? Svar ja.

/ Jonas




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0