Just det ja

För ca 1 en månad sen var jag i Wien. Jag är inte heelt säker men tror att deras gränser är ganska så stängda för människor "från utlandet", dvs mörkhyade.
Man såg verkligen ingen med en hudton mörkare än caffe latte någonstans... tills vi gick in på ett café:

Då förstod jag, gränserna var inte stängda. Mörkhyade ville bara inte leva i ett land där det är poppis med karikatyrer. Österrike/Schweiz kanske vore nåt kära Jimmie?

Egentligen för all meningslös text hade jag bara kunnat skriva såhär:

"Haha, titta vilken kul bild jag tog en gång:"

Jag gör nog så:

Haha, titta vilken kul bild jag tog en gång:



// Sälen, ja den var värd att ladda upp 3 gånger

Kommentarer
Postat av: Ralleb

Vi såg ju faktisk 1 eller 2 mörkhyade i wien.....av flera hundratusen människor..

2011-01-19 @ 11:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0