Jonas lovade...

* Äta mer shake:ar av alla dess slag (ser jävligt gott ut, men orka göra)
Kan ha blivit en eller två shake:ar. Max. Om man inte räknar semi-shake:ar så som drinkar. Då kanske vi hamnar på 5. Troligtvis fler än 2009 så Jonas - Brutna löften 1-0

* Gå upp i trean
Med marginal! Jonas - Brutna löften 2-0

* Gå på en seriös maskerad
Jonas som Tosse var en succé tyckte alla förutom Tosse själv. Jonas - Brutna löften 3-0

* Köpa minst en dyr sak som folk i min omgivning kommer skaka på huvudet åt
Jonas - Brutna löften 4-0. Prylbögeriet har ökat en aning får jag allt erkänna.

* Ta examen
3 ynka Hp ifrån "rätt" examen. Jonas - Brutna löften 4-1

* Bli 24

Halvvägs till döden. Jonas - Brutna löften5-1

* Bli upplärd av Gurra att dricka Ale
Det smakar piss och skit. Dessutom har Gurra andra saker att lära ut. Jonas - Brutna löften 5-2

* Lära mig fler än 2 ackord på gitarr och dessutom kunna byta mellan dem
Fail fail fail. Fortfarande lika omusikalisk som en belgare. Jonas - Brutna löften 5-3

* Ha Rosé-kväll med Jönsson och Tosse
Tror med bestämdhet att just den flaskan som var menat för detta ädla tillfälle fortfarande står i ett skåp och väntar. Jonas - Brutna löften 5-4

* Slå Jonnas rekord i Bricks Breaking på Fejjan.
Njae. Inte vad jag kan minnas. Jonas - Brutna löften 5-5
Vilken rafflande inhämtning. Brutna löften kvitterar med sekunder kvar och Jonas går och lägger sig.
/ Jonas

Kommentarer
Postat av: Jöns

Jag har kvar min Rosé flarra också... ska det ske 2011!?!?

2011-01-15 @ 15:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0