Hej läsare(n), bloggen har fått en svag puls

 Nu känns det ju lite sådär att skriva ett inlägg och dagen efter be om hjälp men det är baske mig vad jag tänker göra, alltså:

Ska jag, Sälen, antingen
-Jobba som sälklappare
-Skriva en bok (jag vet, tidig 40-årskris)
-Skita i att hitta något jag vill jobba med och bara jobba istället
-Skriva fler inlägg på tomteverkstan och bli rik på kuppen
-Försöka pusha Mimmin till att bli rik och snylta på hennes kupp

Eftersom jag i princip vet att kommentarerna kommer stå på 0, så som det alltid gör och har gjort, när det här inlägget varit uppe i några dar så förekommer jag förutmjukelsen med att skriva att det spelar ingen roll vad ni skriver. Jag kommer fortfarande, likt kommentarerna, stå på 0 när veckan är slut.

Imon kommer en uppdatering från Fejk-Jonas

// Sälen


Kommentarer
Postat av: Axwelll

Gå upp och skotta på stars mot Viktor Blom

2011-01-10 @ 22:13:00
Postat av: Jonna

Jag säger alternativ nr 3 "Skita i att hitta något jag vill jobba med och bara jobba istället". Det är vad jag pysslar med och jag skulle vilja sammanfatta det såhär: Det är inte roligt men jag blir rik! typ.. eller?

2011-01-12 @ 23:03:40
URL: http://jonelin.blogg.se/
Postat av: Jöns

Gött att det börjar hända lite saker här igen!Men jag tycker du ska skriva en bok!

2011-01-15 @ 15:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0