Det finns bara en regel...

Mimmin har settat upp en "regel" som vi i "samförstånd" kommit överrens om.

- Torsdagar är städdagar -

Vi brukar bytas av om uppgifter och idag fick Mimmin toan, eller ja. Tills hon insåg att jag fick toan:

Helt okej toalett. Titta nu lite närmare..

Mimin hävdar att det då är jag "som inte kan sikta och får städa upp efter mig".. Till det har jag bara en invändning:

SKA VI HA EN PISSA RAKT-TäVLING DÅ ELLER???!!!!

Nu har jag då redan skrubbat bort intorkat kiss men till nästa gång tänker jag hålla en omfattande utredning om vem som kan vara snedkissaren som kommer hit och förstör.
Såhär långt har jag kommit hittills:
Misstänkt 1:Jonas(Den uppenbart misstänkte, lite för uppenbar kanske)
Misstänkt 2:Millan (hennes toabestyr går lite för snabbt för att hon ska ha full kontroll)
Huvudmisstänkt:Mimmin(Hon säger att hon spelar angry birds när hon sitter länge, dock undrar jag om det inte är så att hon då kissar ner ringen för att slippa städa toan (motiv!!)
Avskriven misstänkt: // Sälen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0