Planen som gick i stöp

Som vanligt är jonas född med turskeden i munnen.. på tal om inget

Idag är dagen före dopparedagen, eller ja, skrivaredagen, eller ja, högskoleprovet. Sälen hade en plan och den planen lät ungefär såhär för några månader sen:

Plugga hela jävlarns veckan på gamla högskoleprov, skriva 2.0, söka in till läkarutbildning, bli läkare, dricka alkohol i 5 år, oklara av 5 års utbildning(eller 5 års alkoholdrickande, okej inte ens 1 månad(1 vecka)), scamma mig till ett jobb på ett sjukhus, utföra kirurgi, döda folk med flit, tro jag är gud, bli stämd, bli avskedad, bli åtalad, komma undan, praktisera i danmark istället.

Men har jag pluggat något i veckan? Nix tjenix, mao har jag idag på mig att fixa kunskap som ger 2.0. Har jag då pluggat något hittills? Nej jag har ätit chips, datorerat, och precis nu satte jag på kaffe och tog fram en bulle (sen kokade jag kaffet, höhö).

Det bara goes to show, även den mest minitiöst upplagda plan kan gå i stöpet om man har otur(som jonas aldrig har säl.anm."Otur" alltså reds.anm.)

// Sälen

Kommentarer
Postat av: elin

men uppdatera....mera

2011-04-04 @ 15:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0