Hajskohlähpråvv

Här ligger jag och bloggar, jag glömde ju berätta fortsättningen på "planen som aldrig blev". En notis som jag hade glömt meddela i berättelsen, och som egentligen är ganska ovidkommande, är att mimmin och Sälen hamnade i samma sal 2 rader och en ett steg till sidan om varann.

Jag vet inte om någon läsare också skrev i lördags? Men helskotta vilken panik som började klättra genom maggropen när första läsförståelsen var svårare än en ... Det känns på nåt sätt kul att man ska ha problem med att läsa en text och samtidigt inte kunna svara på frågor om den. SAMTIDIGT SOM MAN FORTFARANDE HAR TEXTEN FRAMFÖR SIG!!!

Betyget på dagen blir trots allt en 5a. Detta eftersom vädret blev kasst mot det ursprungligen förutspådda kanonvädret..... Men fjording? En häst? Usch. Också: borga för=garantera?? bajsigt

// Sälen

ps. Bänkarna var jättesmala i kurt johanssons aula!
ps2. Alla runt omkring mig såg dumma ut, kunde inte fuska nåt
ps3. <--- bara för dumma oekonomiska människor
ps4. Mimmin och jag fick exakt lika många poäng, jävla hästras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0