En bussresa att minnas

Igår åkte jag buss, på bussen gick så småningom också ett gäng bestående av 2 coola killar, 1 ocool kille och 3 hippa tjejer på. Alla tjejer hade väldigt mkt färg (med färg menar jag typ orange eller grön) i håret och alla killar med väldigt jeansiga jackor med nitar på.

Jag tänkte stilla för mig själv "Undrar vilken av tjejerna som tvingas (ja jag tänkte tvingas) ligga med den ocoola killen". Nog för att det var svårt att finna dem andra killarna coola men ändå.
Nu kanske ni tror att berättelsen tar slut där? Men höjdpunkten är ändå kvar, vilket egentligen inte är en höjdpunkt mer än ett skäl att blogga.

En av dem coola killarna hade en trampstamp.. slut där? Nej, det fortsätter till kulmen:

Killens tatuering bestod av en text som sa "Fag Hostile"

...
...
...
eh va?

Det var såklart otroligt humoristiskt. Undrar om han menade att hans röv var hostile mot påhälsningar? Det var iallafall oklart enligt

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej,



Jag har ett erbjudande angående marknadsföring på din blogg som enkelt kan ge dig 200 kr gratis att spela för online.



Kontakta mig om du är intresserad.



Bästa Hälsningar,

Jessica

2011-04-19 @ 14:13:47
Postat av: Mikaela

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-07-13 @ 04:57:00
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0