Sälen konstaterar

Jag trodde jag lite kommit ur det här med att gå och lägga sig vid 3 och gå upp strax innan 13. Det visar sig nu att det finns lurande i bakgrunden, redo att slå till, precis som det alltid gjorde alla år min dygnsrytm var slängd i skogen.
Så fort jag är ensam hemma så blir det såhär, det är inte nyttigt....
...
...men jävlar att jag gjorde en sweep mot Kings när jag vann Stanley Cup för 3e gången i rad med Washington i GM mode på All-Starnivån!(Plus hann slå Nygge innan han skulle åka hem och sova. Lycka till med operationen eller vad det nu var)

Nu känner jag kaffedoften. Serier är hemdragna. Börsen har återhämtat sig lite. Dio är död. Kudden ligger under armen och det är snart dags att fortsätta lateriet

// Sälen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0