Svärd och subbor och sånt

Lyckats övertyga min inte alltför nöjda flickvän om att det är skitbra att ha ett pokerbord i lägenheten. Det gick ändå ganska smärtfritt. Min Manchester City-tavla fick jag hänga i garderoben, också ganska smärtfritt. Den syns ju liksom inte. 

Värre var det med mitt replika-svärd från Lord of the Rings. Men nu är det i alla fall uppe. Det hänger stiligt och glänsande bredvid skrivbordet, inte allt för långt ifrån pokerbordet.

Jävligt coolt säger jag och Sälen. Jävligt töntigt säger alla andra. Subbor och patrask säger vi. Subba till Sälens flickvän. Patrask till andra andra.

(Just det, har ju glömt att outa Sälen som o-singel. Gör det nu: Sälen är med subba. Egentligen är hon otroligt trevlig och fantastisk men det kan man ju inte säga till henne. Hon kanske börjar växa och bli över 1,5 meter. Det vill vi inte!)

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: mattias

ser jävligt coolt ut

2010-03-18 @ 14:51:48
Postat av: Subban

Bara för att vissa andra är groteskt långa, äckligt är vad det är.

2010-03-18 @ 15:14:27
Postat av: Subban

Kände mig nu på något vis onödigt hård i tonen, jag är ju inte lika iskall som Jonas liksom. Så jag väljer istället att ignorera större delen av inlägget och väljer istället att enbart se "otroligt trevlig och fantastisk", bugar och tackar ödmjukast.

2010-03-18 @ 17:38:43
Postat av: Jonas

Subbigt att ta över 2 timmar på sig att ändra sig

2010-03-18 @ 17:50:29
Postat av: Subb...nej. Mimmi

http://www.scb.se/Pages/TableAndChart____47966.aspx



Vem är närmast snittet egentligen Jonas, jag eller du?

2010-03-18 @ 18:19:04
Postat av: Sälen

Bästa subban

2010-03-18 @ 23:35:58
Postat av: Jonald

Många konstiga kommentarer här. Jag undrar när jag får sätta upp saker som tillhör min nördighet? Mina ligger ju trots allt gömda i lådor... Jonas?

2010-03-19 @ 11:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0