Besvarningar

Axeman:
Bibbe hur charmade du bruden som du dejtar är det å vem är hon? =)

Sälen: Jag kände hennes son, Nygge. Hon charmade nog mig med choklad har jag för mig
Jonas: Jag har fått lära mig av Sälen att det finns tre steg i charmerandets konst: 1. Komplimanger 2. Knulla 3. Såja

Eva (Nygges mor)
Avslöja inget om mig nu Säl.
Puss

Sälen: Det där var ingen fråga, men det ska jag inte. Ringer du mig imon?
Jonas: Är det bara för att Sälen har gubbtuttar som äldre kvinnor vill ha honom?

Mimmi
Har sälen fått någon reaktion från Veronica Wagner efter det senaste inlägget om kvinnan ifråga?

Sälen: Jag blev sjuk. Feber och grejer, förmodligen pga brustet hjärta. Men det antar jag att hon inte bryr sig om nu när hon har blivit känd. Hon kommer dock alltid ha en plats i mitt hj... i en av mina hjärtbitar.
Jonas: Men man måste dock säga att Sälen gått smidigt fram i denna romans. 

Mimmi
Varför vill tomteverkstan inte följa med mig på Mange Schmidt? Skäms tomteverkstan över mig?

Sälen: Jag sörplar hellre ett glas bajs med sugrörs hjälp än går på Mange. Jag skäms inte iallafall, men du får en del öknamn sagda om dig bakom din rygg.
Jonas: Markoolio är mer min grej. Samma grej ungefär fast Markoolio gör det inte seriöst.

Runna-Flickan
1. varför fick inte jag vara med i os?
2. varför har jag aldrig åkt skidor?
3. hur många frågor får man ställa?

Sälen:
1. Det fanns inget fönster öppet(Fattar ni? Os?)
2. Ska du och jag bege oss till Fjällen och ta en lektion på påsklovet? Sälen och Elin i fjällen.
3. Dubbelt så många som man får lägga
Jonas:
1. Kebabsås-sörpling måste ändå vara en sommargren eller? Du får helt enkelt vänta till London
2. Kanske därför du inte fick vara med i os?
3. 7

Torsten
Hej bästa Säl och Jonas.

Ska Jonas sluta blogga verkligen? Och ska vi grinda ihop snart elleer? Jag menar ni

Sälen: Oj, hej Torsten! Alltid kul med folk man inte känner. Jonas tar du denna?
Jonas: Ja, vem kan denne Torsten vara. Men vi ska grinda snart. Mycket snart. Måndag ryktas det om.

Mimmi
När får tomteverkstan sin första tomteverkstadbebis? När är det dags Jonas?

Sälen: Jag tror stenhårt på sensommaren 2011. Men jag antar att Jonas kommer neka
Jonas: Jag vet väl för fan inte hur Sälen sprider sin säd. Hehe, Sälsäd.

Millan (mutt)
Varför är Millan och Sälen så jäääääääädra roliga? Och varför förstår ingen det?

Sälen: Jag tror att vi har förstått hur humor funkar, mycket mer än vanliga dödliga. Och just pga att det dom är dödliga så får dem inte in i huvet att ordvitseri är högsta humorn.
Jonas: Retards

Muttmaffian
Sälen, vilket är det bästa bandet?

Sälen: Isterbandet
Jonas: Gummibandet är bäst. Elastiskt och bra till mycket.

Mulltien
Kommer Bubba Fett att medverka på Jones Kusi Asares inflyttningsfest??

Sälen: Yes buttcrack, kanten med kan jag tro?
Jonas: Hoppas inte, men var tvungen att bjuda honom

Jönsson
Vad kostar en lapdance på strippklubben?

Sälen: Det beror på hur snygg man är. Sälen betalar inte, han kommer inte ens in. Han står utanför och frågar sedan Jonas vad det kostade.
Jonas: Har heller aldrig varit inne. Men enligt rykten så går det på 800.

Camme
Vad skulle ni göra om ni vann 100 miljoner? Vem är den första ni skulle berätta för? Fatta! 100 miljoner! ROLF

Sälen: Vann vi tillsammans? Isåfall skulle vi dela broderligt och förmodligen köpa ett hus där kvinnor inte är välkomna på veckodagarna. Jag skulle såklart berätta för dig och ralle först, true story. Jag skulle nog också köpa fler läsare till Verkstan, förmodligen också vita strumpor till alla vänner på facebook. Kanske 2 fåtöljer med benviloplats inbyggt under så man kan spela "pull!"-spelet a la Vänner
Jonas: Jag skulle förmodligen köpt en sån rolig "scooter" med två hjul som dom har i alla framtidsfilmer. Sen skulle jag och Sälen få Tosse att göra massa dumt för pengar. Troligtvis skulle jag först säga det till min mamma.

Elin
om frågorna tryter kan ni låtsas att "runn" och "elin" är två olika individer.

1. hur ofta tvättar fiddefudge (jönsson)?
2. säger han att han ska tvätta för att slippa umgås med mig?
3. kan man hoppa över flaggstången i super mario?

Sälen:
1. Jag tror han tvättar jävligt sällan, luktar ofta lite fisk.
2. Jag tror inte att han säger det för att slippa umgås med dig, men mer för att hans privatliv inte ska bli uthängt på herregudrunn. Kanske är han rädd för dig efter mitt och Jönssons sammarbete mot dig i En Säl på Vift-tävlingen. Nåt av dem
3. Jag hade inte nintendo, jag spelade med Alex Kid och Sonic. Sonic var en jävel på att hoppa långt
Jonas:
1. Han tvättar mer än tre gånger om året.
2. Ja, och så kommer han förbi mig med en skål kebabsås istället som vi slevar i oss och skrattar åt dig.
3. Hade inte heller NES. Det fick stå tillbaka för en Amiga 600 som senare byttes ut mot ett SNES.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0