Regn

Regnar som attan och jag vill skriva meningar utan bokstavar som inte finns i Thailand.

Kommer inte funka mer sa nu javlar kommer det massa aao. Passar pa att boka hotell pa Phi Phi medans regnet oser ner. Ska dock stanna i Ao Nang nagra dagar till. Tankte bara berika era liv med ett inlagg tills Salen atervander fran sin resa.

Basta an sa lange:

Banan Shake (haller mina nyarsloften)
Vi har lyckats pruta lite och var mycket stolta
Vi sag Tomas Di Leva i en affar igar kval. Han var tjock som satan och jag tror fortfarande bara att det var en tjock gubbe som var lite lik Di Leva men Jonna ar saker pa sin sak.

Nu maste jag engagera mig lite i hotellbokningen har

/ Jonas som har hittat slash utan att fuska pa Hjalle-vis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0