Fusk lönar sig alltså inte Runn

Följande skrivs på facebook mellan Sälen och Jönsson ang. En Säl på Vift

21:31Jönsson

elin försöker fuska också...skickar och frågar vart sälen är på väg!

21:36Sälen

hehe

ge henne fel stad

så hon torskar en gissning

21:36Jönsson

haha

skulle man ju kunna göra förstås...

21:37Sälen

nåt helt otroligt jävligt, skriv typ Bolivia

så hon skriver ett land till

det hade varit småskoj

21:40Jönsson

mm det hade det verkligen varit!

ska jobba på det lite

när kommer nästa ledtråd?

21:40Sälen

när jag vaknar imon tror jag

21:41Jönsson

vid 13-14 nånting då alltså?

21:41Sälen

12-13 ja

vadårå

21:42Jönsson

nej jag bara undra

jag ger elin en ledtråd nu "det är en stad i södra afrika" Bolivia kommer hon nog inte gå på så jag försöker få henne att gissa på kapstaden

21:43Sälen

haha

låter bra

och roligt

21:46Jönsson

jag tror du kommer få in en chansning på kapstaden från elin...haha

21:48Sälen

det är ruskigt skoj, så ska vi hänga ut henne i bloggen igen


RUNN om En Säl på Vift 8 poäng: (kommentar på bloggen)

KAPSTADEN KAPSTADEN KAPSTADEN KAPSTADEN KAPSTADEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

21:48Sälen

hahahaha

bra jobbat

21:50Jönsson

hahahahaha

sjukt skoj att hon gick på det så hårt! snacka om att hon litar på mig


Skoj skoj, mera skoj skoj. En eloge till Jönsson, bra missbruk av förtroende säger


// Sälen som klipper in lite annat, men ändå relevant i En Säl på Viftandet


Kommentarer
Postat av: RUNN

fy fan. fy faaaaaaaaaaaaaaaan.

2010-01-11 @ 22:17:49
Postat av: Hjalmar

Bra där Runn!

2010-01-12 @ 00:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0