Frågestundssvar

Vi kör väl igång direkt, jag uppskattar att det inte blev så många frågor att svara på. Snällt

Nr 1 från Sälen
Tror ni att Fejk-Säl/Jonas är uppskattade?

Fejk-Jonas: Vad menar du nu?
Sälen: Helt klart briljanta uppfinningar, särskilt fejk-Jonas promenad med non-existing-joppe

Nr 2 Hjalmar
Varför utelämnades Hjalles sönderägning av Jonas i konversationen som "återges" i det här inlägget (http://tomteverkstan.blogg.se/2009/december/dagens-ord.html#trackback), som föranledde till att Jonas sänkte sig till en helt ny nivå och förolämpade mig och min syster?

Fejk-Jonas: Ja här var ju inte jag med och bestämde, Sälen?
Sälen: Eftersom publicering av hela konversationen hade lett till en sur Jonas och alldeles säkert förbannad Jonald kunde jag inte ta upp vad som sas. Sorry Hjalle

Nr 3 Runn
1. vad kostar en knapp
2. hur många har kabeltv i sverige

Fejk-Jonas: Du är alltså en kvinnlig hjalle (han ställde snör-frågan förra gången). Kul
Sälen: En knapp? 50 öre, knappt det. 3 125 000

Fejk-Jonas går här ut och snusar och lämnar Sälen ensam

Nr 4 Camme
Vad tycker ni om Gunde Svan?, och att han inte hade hört talas om jordbävningen på Haiti när det hade gått en hel vecka? Vad tycker ni om att han sedan gav 10000 kr till katastrofens offer i kompensation?
Sälen: Tycker du att du har koll på nyhetsvärlden? planerar du att skänka pengar i kompensation?

Sälen: Rolig kille, bra på skidor.
Det tycker jag ändå en offentlig person ska hålla koll på eftersom han är en del av nyhetsvärlden, hade han däremot varit.. Ta en bloggare från Jönköping under ett vattendäggdjurs-pseudonym så tycker jag inte att han behöver ha koll på omvärlden direkt.
Om man ska göra en kompensation så är väl en pengagåva ganska okej, jag hade inte förväntat mig att han skulle åka ner och stå i soppköket direkt.
Ja.
Nej, arbetslös

Nr 5 Jönsson
Har vi sålt ut över hela världen?

Sälen: Tyst nu pojke, när ska du lära dig?  (jag kommer inte ihåg rätt line)

Nr 6 Stefan
Vart har Jonas valkar blivit av?

Sälen: Han tränade bort dem när han träffade Jonald, dem kommer tillbaka. Var så säker/Dem la ner laget pga inga gjorda mål och inga poäng.. nånsin

Nr 7 "Anonym"
Vem tycker du (sälen) om mest på din gata?

Sälen: Tommy såklart, han är allra bäst på att åka på mopeder och trampebilar

Fejk-Jonas kommer tillbaka efter snusandet
Sälen: Var har du varit Fejk-Jonas?
Fejk-Jonas: Idag var jag ut och spatserade gågatorna ner ackompanjerad av min hund, Non-existing-Joppe. Jag hade med min ipod och svängde glatt inombords men med ett ansikte av sten utåt när jag hälsade med en liten lätt nick och ett framkrystat hej på eventuella människor som jag har haft (o)turen att lära känna lite halvt efter 23 år.
Sälen: Eeeh, okej. Ja det var allt från oss, Hej då säger

// Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0