Ursäktelse

Shit vad vi har bloggat dåligt, och shit vad ni verkar hålla med om det.

Nu har jag ju ingenting att blogga om idag heller egentligen.. Så jag ber om ursäkt för det här inlägget också.

Idag är det iallafall "Science fiction och fantasy - fakta eller fiktion"-dags igen. Jag funderar på att våldta.. jag menar våldgästa jonas lite tidigare för att kunna gå igenom iallafall en liten del av de texter man skulle ha läst till ikväll.

Jag har dock ett bra skäl till att jag inte gjort det innan (mitt novellkonto är låst) medan Jonas inte har någonting att skylla på. Egentligen ska man tydligen lägga ner 10h/vecka i pluggtid på denna kursen. Såhär har det gått hittills

Vecka 1: 0.4h nedlagd tid
Vecka 2: 0.0h nedlagd tid

Är jag inte en mönsterelev så säg? Nu ska jag kolla the Office

// Sälen


Kommentarer
Postat av: linnea

det finns en lösning: blogga! haha

2010-02-15 @ 23:01:16
URL: http://www.metrobloggen.se/fiskbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0