The Wagner story.. del 17


Jag är osäker varför Virre håller på såhär. Jag breakade ju upp i november men nu söker hon sig alltså tillbaka till Sälen som ni ser ovan.

Jag både hatar och älskar henne för det. Varför kan hon inte bara släppa mig och låta mig leva mitt liv? Saknar hon sin Säl för mycket?

Ångest får jag. Denna vackra gymnast.. Hon är så svårförståelig med sina ignoneringar och sen uppenbara flörtningar. Hur ska en enkel Säl kunna hantera det? Jag menar, jag är fortfarande kär i henne men lyckas inte fundera ut hur hon egentligen känner så allt blir mycket "tänk om".

Aaaaaah!

// Sälen


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Halva inne, hallondille?

2010-02-20 @ 11:51:18
Postat av: Sälen

Den kommentaren har du velat lägga ett tag va?

2010-02-20 @ 12:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0