Stön och pust (sälen jobbar.. på riktigt)

Jag har fått i uppdag att leta fram en brunn som det står V på.

Ralle säger "den ska finnas 2 meter ut från muren"
Grann-Kim säger "Den finns precis invid muren nånstans"

Sälen har skavsår på händer och är inte närmare att hitta den där jävla brunnen som ska återfinnas under 1 dm snö och 5 cm is. Och järnspett är tunga kan jag passa på att intyga.

Nu laddar jag ner Google Earth i en förhoppning om att man kan zooma in tillräckligt för att se var den jävla helvetesVbrunnen är nånstans.

Forts. följer nu

1 är en gallerförsedd brunn

2 är förhoppningsvis inte bara en oljeläck utan en liten brunn med ett V på

3 är två stora A-brunnar

 

Nu är det värsta att vid 2 har jag hackat och slitit och letat redan. GoogleEarth är en kass ledtrådgivare

// Sälen


Kommentarer
Postat av: tommy

det är bara att hugga!

2010-02-11 @ 09:31:44
Postat av: Ralle

Har ju sagt att jag har tösalt hemma..:) bara att pallra dig bort tll mitt garage och ta säcken.:)

2010-02-11 @ 20:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0