Hej

Idag är jag trött.

Jag är så trött så jag inte känner att jag är trött, men så fort jag kommer ställa mig upp kommer jag känna mig trött. Jag är trött i tanken och i kroppen, jag är trött på att vara vaken. Jag är förmodligen för trött för att kunna göra en långsam blinkning utan att somna.

JAG är så trött så att min trötthet är topp 10 i  trötthet genom tiderna.

Bubblare på topp 10-listan:
Buddha som fläskade under ett träd i 20 år av trötthet. 
Ghandi som var för trött för att hålla ett vapen.
Jesus som inte orkade klättra ner från korset.
Mohammed som inte pallade att sitta still länge nog för att bli avbildad.
Hitler som var trött på Judiska högtider.

Vad jag har gjort för att vara trött? Jag joggade 2.4 km

// Sälen

Kommentarer
Postat av: Millan

Vad duktig du är, Butt-bubban

2010-02-06 @ 21:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0