En natt med Muttmillan och kumpan

Efter att Sälen spenderat i princip hela sin lördag med att kånka och bära och skruva hos Jonas och Jonna så blev han mycket bryskt utslängd ur lägenheten ifråga. Med sig fick han den beryktade Muttmaffian, eller muttmaffian fick Sälen med sig hem.

Muttmillan är nämligen stolt ägare av tosses lägenhet medan tosse är i tajj-landet. Nåt som hon är oerhört stolt över och nu ville hon visa upp hur hon bodde för Sälen.

Muttmillan: Kom nu Sälen, nu går vi
Muttmimmi: Ja, vi ska bonda ikväll!
Sälen: Ja jag kommer, hejdå Jonas och Jonald
Jonas och Jonald: Hejdå
Muttmaffian och Sälen går nerför trappen

Muttmillan: Den här kvällen kommer du vilja minnas så länge du lever Sälen.
Sälen: Eeeh

Väl framme i lägenheten bjuds det på matorgie, nämligen:

Kladdkaka
Ben och Jerry
Gräddfil
Chips

Muttmaffian är en mycket hungrig maffia. Det äts och äts medan Sälen storögt tittar på och undrar om han står på tur att ätas (eftersom jag skriver här så överlevde jag)

Idag på månnen åt vi glass i sängen. Muttmillan spillde chokladglass över hela täcket, undrar vad tosse kommer tro det är?

Helt perfekt dag än så länge. Tack så mkt maffian

Nu ska jag äta och jobba lite.
 
1-0 Didier D
2-0 Didier D

// En lycklig Säl

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Glass i sängen= bästa morgonaktiviteten evah?

2010-02-07 @ 22:52:05
Postat av: Sälen

Bästa frukosten iallafall

2010-02-07 @ 23:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0